0 محصول در سبد خرید ثبت شده است

آمار

تعداد فروشگاه: 18,975 عدد

تعداد محصولات: 84,982 کالا

تعداد خرید موفق: 93,093 خرید

افراد آنلاین: 800 نفر

تعداد بازاریاب: 3,087 نفر

سوالات رایج

      سؤالات مربوط به ثبت نام: 


1- هرچه تلاش مي کنم نمي توانم ثبت نام کنم، چه بايد بکنم؟ 
آيا کليه موارد ضروري (ستاره دار ) موجود در فرم ثبت نام را تکميل کرده ايد؟ 
آيا نام کاربري انتخابي شما قبلاً توسط فرد ديگري انتخاب نشده است؟ 
آيا رمزعبور شما حداقل از 5 كاراكتر (حرف يا عدد و يا ترکيبي از آنها) تشکيل شده است؟ 
آيا آدرس ايميل خود را به درستي واردکرده ايد؟ 
آیا کاراکترهای نمایش داده شده را بدرستی وارد کرده اید؟   


2- رمزعبور خود را فراموش كرده ام، چه كنم؟ 
اگر رمز عبور خود را فراموش کرده ايد، در صفحه ورود به سايت روي لينك "فراموشی رمز" کليک کرده و به صفحه "پيداکردن رمزعبور" واردشويد. با واردکردن شناسه کاربري یا آدرس ایمیل خود در سایت، رمزعبور جديدي به نشاني ايميل شما ارسال خواهدشد. چنانچه نشاني ايميل شما تغييرکرده است، به بخش تماس با ما مراجعه كنيد.  


3- نام کاربری و آدرس ایمیل خود را فراموش كرده ام، چه كنم؟ 
چاره اي نداريد، بايد دوباره ثبت نام كنيد. 


4- چگونه مي توانم رمزعبور خود را تغييردهم؟ 
با وارد کردن کلمه کاربری و رمز خود وارد سایت شوید و از منوی تنضیمات منوی تغیر رمز عبور را انتخاب نمایید .


5- نام خود را اشتباه تايپ كرده ام، چگونه مي توانم آن را تغيير دهم؟ 
برای ویرایش اطلاعات شخصی خود بعد از وارد شدن به سایت از قسمت تنضیمات به صفحه ویرایش اطلاعات شخصی مراجعه کنید.


     سؤالات مربوط به خريد كالا: 

   
 6- خرید اینترنتی به چه معنایی می باشد؟
بدین معنی است كه خریدار با توجه به نیاز خود بر اساس طبقه بندی محصول، آنرا از طریق اینترنت مشاهده نموده و پس از انتخاب كالای خود نسبت به خرید آن اقدام مینماید.

7-طریقه خرید كالا در سایت چگونه میباشد؟
خریدار یا كاربر با مراجعه به سایت onlineiran.ir محصول یا كالاهای خود را بر اساس طبقه بندی های مورد نیاز انتخاب نموده و آن را در سبد خرید قرار داده و با انتخاب استان و شهرستان محل اقامت خود، همراه با آدرس دقیق پستی و ذكر كد پستی و شماره تماس خرید خود را انجام می دهد.

8-آیا برای خرید اینترنتی باید ثبت نام كرد؟
خیر نیازی به ثبت نام نمی باشد.ولی در صورت ثبت نام در خرید های بعدی نیازی به وارد کردن اطلاعات برای خرید نیست

9-بهای كالای خریداری شده از طریق سایت چگونه پرداخت می شود؟
شما بدون نیاز به حضور در محل می توانید هزینه كالای خریداری شده را پرداخت نمائید. بدین صورت كه پس از تحویل كالا در محل، مبلغ كالای دریافتی و هزینه پستی آن را به موزع (نامه رسان) محترم پست پرداخت و یا از طریق كارت اعتباری خود آن را می پردازید.

10-آیا می توان وضعیت كالای خریداری شده خود را پیگری نمود؟
در سیستم سایت، قسمتی پیش بینی شده است كه با دادن یك كد رهگیری میتوان از وضعیت كالای خریداری شده اطلاع حاصل نمود .

11-اگر پس از خرید كالا، خریدار در آدرس خود حضور نداشته باشد وضعیت كالا چگونه است؟
در صورت عدم حضور خریدار در محل، موزع مربوطه پس از 24 ساعت برای بار دوم به محل مراجعه و در صورت عدم حضور با اعلام کتبی کالا را در باجه معطله اداره پست جهت مراجعه خریدار نگه داشته و در صورت عدم مراجعه خریدار بعد از 72 ساعت اداره پست اقدام به برگشت کالا به فروشنده می نماید.

12-مسئولیت جابجایی كالاهای خریداری شده را كدام ارگان دولتی به عهده دارد؟
شركت پست جمهوری اسلامی ایران.

13- کالائي را از فروشنده کالا خريداري کرده ام، اما خبري از ارسال آن نيست. چه بايد بکنم؟ 
طبق توافقنامه كاربر سايت، هموار هيچگونه مسئوليتي در قبال معاملات انجام شده در سايت نخواهد داشت. به شما توصيه مي كنيم با فروشنده تماس حاصل نموده و او را از طريق ايميل در جريان امر قرار دهيد. همانطور که مي دانيد، بهتر است قبل از خريد کالا، از سابقه فروشنده مطلع شده و از نظراتي که ساير اعضاء درباره ايشان داده اند، باخبر شويد. امتياز بيشتر فروشنده مساوي است با اعتبار و صداقت او. 
  
     سؤالات مربوط به فروش كالا: 

14- آیا برای فروش اینترنتی نیاز به ثبت نام می باشد؟ و هزینه های آن چقدر می باشد ؟

بله. باید ثبت نام نمود تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود. سیستم هموار هیچ هزینه ای برای راه اندازی فروشگاه از کاربران دریافت نمی کند .

15-نحوه تسویه حساب با فروشگاه های زیر مجموعه سایت به چه صورت می باشد؟
درسیستم سایت، یك واحد مالی قدرتمند وجود دارد كه پس از محاسبه كلیه سفارشات توزیع شده توسط اداره پست و در زمان های تعیین شده، مبلغ كالا را به حساب فروشندگان واریز می نماید .

16-چه محصولاتی در سایت قابل فروش هستند؟
اكثر كالاهایی که قابلیت حمل و ارسال توسط شبکه  پستی را داشته باشند قابل عرضه و فروش میباشد، البته با رعایت نکات ذیل:
- رعایت ممنوعات پستی
- رعایت قوانین تجارت و علایم انحصاری و کپی رایت
- رعایت عدم ارایه کالاهای تقلبی، ممنوعه و مخالف قوانین و مقررات جاری و شرع مقدس اسلام.

17-آیا محدویت در تعداد خرید و فروش كالا در سایت وجود دارد؟
خیر. هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

     سؤالات مربوط به فروشگاه: 
  
18- چگونه مي توانم در هموار فروشگاه افتتاح كنم؟ 
هر عضو هموار می تواند به صورت رایگان نسبت به ایجاد فروشگاه برای خود در سایت هموار اقدام نماید.

19- افتتاح فروشگاه در هموار چه مزيتي دارد؟ 
  - نمايش يكجاي كالاها به خريداران با صرف كمترين هزينه و بدون اتلاف وقت ؛ 
  -وجود هزاران كاربر براي بازديد از فروشگاه شما ؛ 
  - نيز موتورهاي جستجوي گوگل، ياهو و آلتاويستا، براي معرفي فروشگاه شما به ميليونها خريدار در سرتاسر دنيا به خدمت گرفته شده اند ؛ 
  - وجود آدرس وب اختصاصي URL براي فروشگاه شما ؛ 
  - استفاده از ويژگي سبد خرید براي دارندگان فروشگاههاي هموار ؛

  - ويژگي انتخاب گروه متناسب با كالاهاي شما براي طبقه بندي آنها ؛ 
  - اختصاص لوگو و آدرس اختصاصي به فروشگاه خود 
  - استفاده از تمپلت های فروشگاهی سیستم هموار با قابلیت ویرایش
20- چگونه مي توانم فروشگاه خود را ويرايش يا حذف كنم؟ 
- در قسمت پنل فروشنده منوی فروشگاه ساز قسمت ویرایش قالب .
  
     سؤالات متفرقه: 
  
21- چگونه مي توانم نام کاربري خود را تغييردهم؟ 
شما نمي توانيد مستقيماً نام کاربري خود را تغييردهيد. در انتخاب نام کاربري خود دقت کنيد. براي انجام اين کار بايد با سايت تماس حاصل نموده و درخواستي مبني بر تغيير نام کاربري خود ارائه دهيد. درصورت موجه بودن دلايل شما و عدم استفاده ساير اعضاء از نام کاربري جديد مورد نظر شما، اين کار براي يک مرتبه انجام خواهدشد.